מימון לטסלה דגם 3

מעוניינים לקבל הצעה למימון טסלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בשנים האחרונות טסלה מודל 3 כבשה את העולם בסערה, במיוחד בישראל. בתור אחד מכלי הרכב החשמליים המהפכניים ביותר שיוצרו על ידי החברה בעלת החזון של אילון מאסק, הדגם 3 קרא תיגר על הסטטוס קוו של תעשיית הרכב.

דגם טסלההחזר חודשי במימון מלא
מודל 3החל מ 2,400₪
מודל Yהחל מ 2,800₪
מודל Xהחל מ 8,500₪
מודל Sהחל מ 8,900₪

היתרונות של מימון לטסלה

  • רכב טסלה חדש יד ראשונה, 0 ק״מ
  • הריבית הנמוכה ביותר בשוק
  • פריסת תשלומים נוחה
  • התחייבות לרכישת הרכב במחיר מחירון בסוף תקופה
  • עמדת טעינה והתקנה
  • שליח עד הבית ללא טרטור הלקוחֿ
  • אמינות ואיכות שירות ללא פשרות

מימון לטסלה 3

אפשרות המימון היא צורת הקנייה הפופולרית כיום של רכב. המימון מאפשר מימון מלא או חלק של הרכב בהתאם להעדפתו של הרוכש. תנאי הפריסה מאפשרים תשלומים חודשיים נוחים בריביות משתנות בהתאם לגוף המממן.

טסלה 3 במימון מלא

במימון מלא של טסלה הקונה רוכש את הרכב ללא תשלום מקדמה, אופציה זאת נוחה למי שלא מעוניין להשתמש בכסף מהרכב שנמכר או למי שלא היה רכב קודם בבעלותו. במצב זה עלות הרכב נפרסת במלואה על פני תקופה של 60-100 תשלומים בהתאם לבחירתו של הקונה. אופצייה נוספת היא רכישה בצורת בלון. כאשר התשלום מתחלק לרוב ל 60% מעלות הרכב שמשולמת לתקופה של 3-5 שנים, כאשר בסוף התקופה יתרת התשלום נפרעת. הרוכש יכול לפרוס את יתרת התשלום להלוואה חדשה, לגלגל את היתרה להלוואה עבור רכב חדש או לשלם אותה במלואה. לרוב, ככל שההלוואה נפרסת לתקופה ארוכה יותר, כך הריבית תהיה גבוהה יותר.

טסלה 3 במימון חלקי

מימון חלקי של טסלה כשמו הוא, מימון של חלק מהסכום עבור רכישת הרכב. לעיתים מימון חלקי ניתן בשל ההיסטוריה הבנקאית של הרוכש או בעקבות תשלום של מקדמה. במימון חלקי, הרוכש משלמם סכום ראשוני עבור רכישת הרכב, סכום זה מקוזז מהמחיר המלא ויתרת התשלום נפרסת לתקופה של בין 60-100 תשלומים בהתאם לגוף המממן ובהתאם לבחירתו של הרוכש.

סקירה כללית של טסלה מודל 3

עיצוב

כאשר אנו מנתחים את Tesla Model 3, אנו יכולים לומר בביטחון שהוא משלב בצורה יפה גם אסתטיקה ופונקציונליות. המכונית נועדה לספק למשתמשים מראה מלוטש ומודרני תוך שמירה על ביצועים מיטביים. בהתאם למחויבותה של טסלה לחדשנות, הדגם 3 מציע מגוון תכונות חדישות כדי לספק את העדפותיהם של הלקוחות בישראל.

העיצוב החיצוני של הדגם 3 מדגיש את הקווים החלקים והצורה האווירודינמית שלו. עם תא הנוסעים הנמוך שלה ופנסי LED אלגנטיים, המכונית היא שילוב מושלם של אלגנטיות ויעילות. הגג הפנורמי עשוי זכוכית משתרע לאחור, מה שהופך תא נוסעים מרווח יותר והכל תוך שמירה על מרווח גחון מצוין.

כאשר מדובר בפנים, הוא מעוצב מתוך מחשבה על פשטות ומינימליזם. המוקד יהיה צג מסך המגע בגודל 15.4 אינץ', המשמש כמרכז הבקרה של הרכב. מהמסך האינטואיטיבי הזה, הנהגים יכולים לגשת לפונקציות חשובות כמו ניווט, מצב סוללה, בקרת אקלים ואפשרויות בידור. טסלה דגם 3 נועד לתת מענה לנוחות הנוסעים, ומציע מקומות ישיבה מפוארים עם ריפוד דמוי עור טבעוני וידידותי לסביבה.

הנה כמה מאפיינים מרכזיים של העיצוב של טסלה דגם 3:

  • חיצוני: פנסי LED אלגנטיים, תא נוסעים נמוך ומבנה גוף אווירודינמי
  • פנים: מסך מגע בגודל 15.4 אינץ', מקומות ישיבה מפוארים ועיצוב מינימליסטי
  • ריפוד: ריפוד עור טבעוני

מפרט טכני של טסלה דגם 3

ביצועים

טסלה דגם 3 מציעה ביצועים מרשימים הנותנים מענה לצרכי הנהגים בישראל. היא יכולה להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב 4.2 שניות בלבד בגרסת ההנעה האחורית. גרסת ההנעה לכל הגלגלים מספקת ביצועים טובים עוד יותר, ומגיעה ל-0 עד 100 קמ"ש תוך 3.1 שניות בלבד.

ניווט ברחובות הסואנים של ערים כמו תל אביב וירושלים הופך לחוויה מהנה, הודות להתנהגות המגיבה של הדגם 3 ולדינמיקת הנהיגה הזריזה. מרכז הכובד הנמוך המסופק על ידי ערכת הסוללות מבטיח גלגול גוף מינימלי, המאפשר פנייה מדויקת ושיוט יציב בכביש מהיר.

סוללה וטווח

אנו מבינים שחרדת טווח יכולה להוות דאגה עבור נהגים בישראל. טסלה 3 מתמודדת עם בעיה זו על ידי מתן אפשרויות טווח סוללות יוצאות דופן המותאמות לצרכים שונים. קיבולות הסוללה הזמינות עבור הדגם 3 מחולקות לשתי קטגוריות:

  1. טווח לונג ריינג׳: עד 629 ק"מ (הערכה EPA)
  2. Rear wheel drive: עד 513 ק"מ (הערכה EPA)

עם אפשרויות הסוללה הללו, תוכלו לתכנן בביטחון נסיעות מאילת לחיפה, בידיעה שרשת הסופרצ'ארג'רים בארץ מתרחבת ללא הרף. כיום ישנם למעלה מ-20 סופרצ׳ארגרים הממוקמים בנוחות ברחבי ישראל, ומקלים עוד יותר על חרדת הטעינה של כולנו.

בנוסף, טסלה דגם 3 כוללת בלימה רגנרטיבית, המסייעת לשמר ולהפנות את האנרגיה חזרה לסוללה. זה מאפשר לייעל את הרגלי הנהיגה ולשפר את יעילות הטווח.

דגםקיבולת סוללהטווח משוער
לונג ריינג׳ AWD Dual Motor82 קילוואט-שעה629 ק"מ
סטנדרט Rear wheel drive82 קילוואט-שעה513 ק"מ

תכונות בטיחות

מבחני ריסוק של טסלה דגם 3

בישראל, אנו מתייחסים ברצינות רבה לבטיחות הרכב. לכן טסלה דגם 3 מגיעה מצוידת במספר מאפייני בטיחות ריסוק מהשורה הראשונה. המכונית זכתה לציון בטיחות של 5 כוכבים בכל קטגוריה, מה שהופך אותה לאחד מכלי הרכב הבטוחים בכבישי ישראל.

דגם 3 בנוי עם תא נוסעים קשיח העשוי מפלדה בעלת חוזק גבוה ואלומיניום בדרגת מטוסים וספינות חלל. זה מציע הגנה מוגברת במקרה של התנגשות. בנוסף, אזורי הקימורים בקצה הקדמי והאחורי מסייעים בפיזור אנרגיית הפגיעה, ומפחיתים עוד יותר את הסיכון לפציעות.

הנה כמה ממאפייני בטיחות העיקריים בדגם 3:

  • כריות אוויר: כריות אוויר כפולות מלפנים, צד קדמי וכריות אוויר וילון מבטיחות הגנה מספקת לכל הנוסעים.
  • מותני חגורות בטיחות: במקרה של התנגשות, אלו מתהדקים אוטומטית כדי לאבטח את הנוסעים ולהפחית את הסיכון לפציעה.
  • מושבים קדמיים מפחיתי צליפת שוט: מושבים אלו נועדו למזער פציעות צוואר בהתנגשויות מאחור.

תכונות הטייס האוטומטי

טסלה דגם 3 מצוידת היטב בתכונות נהיגה אוטונומית מתקדמות כדי לסייע לנהגים בכבישים. תכונות אלו הופכות את הנהיגה לבטוחה ונוחה יותר, תוך הבטחת עמידה בתקנות התעבורה המקומיות. זכרו שתכונות נהיגה אוטונומית דורשות פיקוח פעיל של הנהג ואינן הופכות את הרכב לאוטונומי.

הנה סקירה קצרה של כמה תכונות מרשימות של מערכת נהיגה אוטונומית:

  1. בקרת שיוט מודעת לתנועה: תכונה זו מאפשרת לדגם 3 לשמור על מרחק בטוח מהרכב שלפניו על ידי התאמת מהירותו בהתאם.
  2. היגוי אוטומטי: הדגם 3 יכול לנווט את עצמו בתוך הנתיב שלו ולהישאר מרוכז גם בכבישים מפותלים.
  3. ניווט בנהיגה אוטונומית: תכונה זו עוזרת להנחות את טסלה 3 לאורך הכבישים המהירים של ישראל, ביציאה ממחלפים לפי הצורך, וכן מציעה שינויי נתיב למסלול יעיל יותר.
  4. בלימת חירום אוטומטית: הדגם 3 סורק כל הזמן את הכביש שלפניו ומפעיל את הבלמים אם התנגשות קרובה, מפחית את הסבירות לתאונה או ממזער את השפעתה.

חווית נהיגה בטסלה דגם 3

תחזוקה ועלות

בישראל, בעלי טסלה דגם 3 נהנים מעלויות תחזוקה נמוכות יחסית לרכבים מסורתיים עם מנועי בעירה. לרכבים חשמליים יש פחות חלקים נעים, מה שמתורגם לבלאי נמוך, הדורש טיפול פחות תכוף. באופן ספציפי, הדגם 3 אינו זקוק להחלפת שמן, תחזוקה של מערכת הפליטה או החלפת מצתים.

בכל הנוגע לטעינה, הבעלים נהנים מרשת מתרחבת של תחנות טעינה ברחבי הארץ. הדגם 3 מגיע עם 400 קילו-וואט חינם של זיכויים לשנה, מספיק כדי לכסות כ-1,600 ק"מ.

לטעינה ביתית, הבעלים בדרך כלל מתקינים מחבר קיר של Tesla. למרות שהעלות הראשונית היא בסביבות 2,000 ₪ ועוד עלויות התקנה המשתנות בהתאם למיקום החנייה מלוח החשמל, היא מציעה נוחות ואפשרויות נמוכות יותר של תעריפי חשמל.

שירותתדירותעלות משוערת (ILS)
סיבוב ויישור הצמיגיםכל 20,000 ק"מ500 – 700
החלפת נוזל בלמיםכל שנתיים400 – 600
החלפת נוזל קירור סוללהכל 4 שנים1,500 – 2,000
שירות מיזוג אווירכל 4 שנים600 – 800

בעלי טסלה מספרים

בעלי טסלה דגם 3 חלקו חוויות חיוביות באופן עקבי עם הרכב. הם משבחים את הנסיעה החלקה והשקטה של המכונית בשל המומנט המיידי של מערכת ההנעה החשמלית. בנוסף, רבים מעריכים את הגג הפנורמי מזכוכית רחב הידיים המספק תחושה פתוחה ומרווחת בתוך תא הנוסעים.

בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של נהגים ישראלים, והדגם 3 זכה לציונים גבוהים בתחום זה. החבילה החזקה של תכונות סיוע לנהג של נהיגה אוטונומית זכתה לשבחים ממשתמשים רבים. תכונות כגון בלימת חירום, ניטור נקודה עיוורת וסיוע לשמירה על נתיב מספקים ביטחון נוסף בכבישי ישראל.

לבסוף, הבעלים הישראלים מעריכים את העדכוני תוכנה ברשת של טסלה המשפרים באופן עקבי את ביצועי הרכב ותכונותיו. כתוצאה מכך, חווית הבעלות על טסלה דגם 3 תמיד מתפתחת, ומביאה יכולות ושכלולים חדשים לאורך זמן.

מפרט טכני של טסלה Rear wheel drive Standard

תאוצה 0-1006.1 שניות
טווח נסיעה513 ק״מ
קיבולת טעינה מקסימלית7.6kW (32A)
אורך469 ס״מ
רוחב209
מרחק מהקרקע13.8 ס״מ
גודל מסך15.4 אינץ׳
נפח מטען682 ליטר
אחריות סוללה8 שנים או 160,934 ק״מ

מפרט טכני של טסלה Dual Motor All-Wheel Drive

תאוצה 0-1004.4 שניות
טווח נסיעה629 ק״מ
קיבולת טעינה מקסימלית11.5kW (48A)
אורך469 ס״מ
רוחב209
מרחק מהקרקע13.8 ס״מ
גודל מסך15.4 אינץ׳
נפח מטען682 ליטר
אחריות סוללה8 שנים או 193,120 ק״מ

מפרט טכני של טסלה Performance

נכון להיום, לא משווקים דגמי פרפורמנס חדשים. הנתונים מתייחסים לדגמי טסלה שקדמו ל 2024.

תאוצה 0-1003.1 שניות
טווח נסיעה507 ק״מ
קיבולת טעינה מקסימלית11.5kW (48A)
אורך469 ס״מ
רוחב209
מרחק מהקרקע14 ס״מ
גודל מסך15 אינץ׳
נפח מטען651 ליטר
אחריות סוללה8 שנים או 193,120 ק״מ

שאלות נפוצות לגבי טסלה 3

הטווח של טסלה דגם 3 משתנה בהתאם לדגם ותצורת הסוללה. זה יכול לנוע בין כ-421 ל-568 קילומטרים בטעינה מלאה.

התאוצה של טסלה דגם 3 משתנה לפי דגם. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש יכולה לנוע בין כ-5.5 ל-3.1 שניות.

זמני הטעינה של הדגם 3 תלויים בשיטת הטעינה. באמצעות טסלה סופרצ׳ארגר, אתם יכולים לקבל טעינה משמעותית בתוך כ-15-20 דקות, בעוד זמני הטעינה הביתיים משתנים בהתאם לרמת ההספק של עמדת הטעינה.

כן, טסלה דגם 3 מגיעה מצוידת בתכונות סיוע מתקדמות לנהג, כולל נהיגה אוטונומית חלקית, המאפשרת תכונות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב ושינוי נתיב אוטומטי.

הטסלה דגם 3 מגיעה בדרך כלל עם מקומות ישיבה לחמישה נוסעים. אין מושבים בשורה השלישית כפי שניתן לראות במודל S ודגם X הגדולים יותר.

טסלה מספקת אחריות מוגבלת לרכב חדש למשך ארבע שנים או 80,000 קילומטרים, המוקדם מביניהם. האחריות על הסוללה ומערכת ההנעה מתרחבת עוד יותר, בדרך כלל עד שמונה שנים או מגבלת קילומטראז' ספציפית.

כן, לטסלה דגם 3 יש יכולות גרירה. חיוני לבדוק את קיבולת הגרירה הספציפית עבור הדגם והתצורה שלכם. קיבולת הגרירה יכולה להשתנות, וחשוב להקפיד על ההנחיות של טסלה לגרירה בטוחה.

מעוניינים לקבל הצעה למימון טסלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם